Keresés:
Kapcsolat
Ingyenes feliratkozás
Kiadványok
Minden
kiadvány
Oktatás
Tudomány
Egyetemi
Élet
Nyitólap
Kategória
válassz
bibliográfia
bölcsészettudomány
felsőoktatás
filozófia
fogyatékosságtudomány
fordítástudomány
gyógypedagógia
internet
jogtudomány
neveléstudomány
nyelvtudomány
ókortudomány
pedagógia
politika tudomány
pszichológia
társadalomtudomány
természettudomány
történelem
Lap/sorozat
válassz
A pedagógusképzés megújítása
Alkalmazott Pszichológia
Antiqua et Orientalia
BESZÉD – Kutatás – Alkalmazás
ELPIS
Első Század
ELTE Papers in English Studies
Felsőoktatási Műhely
Fogyatékosság és társadalom
Gyógypedagógiai Szemle
irodalomtudomány
Iskolapszichológia
Joghistória
Könyvtárismereti sorozat
Kritikatörténeti Műhely
LAZARILLO
minden más
Oktatás-Informatika
Oktatásmódszertani füzetek
Pedagogikum
szociológia
Tálentum
Új kutatások a neveléstudományokban
ünnepi kötet
Világosság
Világosság könyv sorozat
Nyelv
válassz
angol
galego
magyar
német
olasz
portugál
spanyol
Tudomány
Szabadi Magdolna Anna (szerk.): Zenélni, de másként. Zeneterápiás eszközök fejlesztő hatása a pedagógusjelöltek eredményes viselkedésére
DiAGram Könyvek 10. – Kugler Nóra – Modrián-Horváth Bernadett – Simon Gábor (szerk.): Korpusznyelvészeti módszerek a kognitív nyelvészeti kutatásban
DiAGram Könyvek 9. – Laczkó Krisztina – Tátrai Szilárd – Tolcsvai Nagy Gábor (szerk.): Személyjelölés és grammatika
Bodó Csanád: Tizenkét lecke a nyelv, a kultúra és a társas viszonyok tanulmányozásához
Endrődy Orsolya: Gyermekkor: interkulturális és interdiszciplináris kontextusban
Alkalmazott Pszichológia 2024/1
DiAGram Könyvek 8. – Laczkó Krisztina – Tátrai Szilárd – Tolcsvai Nagy Gábor: Magyar igei konstrukciók – Használatalapú függőségi vizsgálatok
Seidl-Péch Olívia: A fordítások lexikai kohéziós mintázata – Fordított és autentikus magyar szövegek korpusznyelvészeti vizsgálata
Kállai Péter: Szószólók – Nemzetiségi képviselet a magyar Országgyűlésben 2014 és 2022 között
Antal Attila: A jog és a rendkívüli eszközökkel való kormányzás. Jog és politika a válságok korában
Neuberger Tilda: Magyar gemináták produkciós és percepciós sajátosságai – Zöngétlen explozívák elemzése – Beszéd-Kutatás-Alkalmazás
Danis Ildikó – Tóth Ildikó (szerk.): Válogatott fejlődéspszichológiai tanulmányok: elméletek, gyakorlatok, alkalmazások – Köszöntő kötet Kalmár Magda tiszteletére
Alkalmazott Pszichológia 2023/4
Kuna Ágnes: Az orvos-beteg kommunikáció nyelvészeti elemzése. Elmélet, gyakorlat, módszer
Virovecz Nándor: Híres-hírhedt Balassa Menyhárt
Mészáros György: „Jók leszünk!” – Hogyan formál társadalmi lénnyé az iskola? Összehasonlító kritikai etnográfia mindenkinek
Antal Attila: A kivételes kormányzás és a demokrácia a válságok korszakában – Kivételes kormányzás a 2010 utáni Magyarországon
Borissza Emese – Gömbös Zsófia – Heller Kata – Mocsári Bernadett – Osztroluczki Anett – Ruzsits Oroslya – Török Sára (szerk.): Utak a nyelvhasználat kutatásában 1. Hallgatói tanulmánykötet
Klaudy Kinga – Robin Edina – Seidl-Péch Olívia (szerk): Bevezetés a fordítás és a tolmácsolás kutatásmódszertanába II. Speciális rész
Havrancsik Dániel: Az értelem genezise – Alfred Schütz tudományos életművének rekonstrukciója
Balázs Nagy (ed.): The Mongols in Central Europe: The Profile and Impact of their Thirteenth-Century Invasions
Emőke Varga – Gabriella Daróczi: The Role of Interactive Books in the Development of Reading and Reading Comprehension
Lénárd András (szerk.): Robotika, kódolás, digitalizáció kisgyermekkorban
Eszenyi Réka: Humán fordító és gépi fordítás 8 leckében – Változások a 21. századi nyelvi közvetítő szerepében
Attila M. Wind & Brigitta Dóczi: DEAL 2023: Multiple Perspectives in English Applied Linguistics
Alkalmazott Pszichológia 2023/3
Tolcsvai Nagy Gábor – Laczkó Krisztina – Tátrai Szilárd (szerk.): Nyelv, kultúra és tudomány. Köszöntő kötet a Magyar Nyelvőr alapításának 150. évfordulójára
Alkalmazott Pszichológia 2023/2
Ditta Szemere – Eszter Szegedi – Imre Szilágyi – Caterina Di Bella: Ricerche italianistiche dei dottorandi ungheresi – Atti di convegno
Seresi Márta – Robin Edina – Eszenyi Réka (szerk.): Nyelvi közvetítés fegyveres konfliktusokban és egyéb válsághelyzetekben
Alkalmazott Pszichológia 2023/1
Hevő Péter: Vissza a fegyverekhez? A hadsereg és külpolitika kapcsolata az újraegyesített Németországban
Kelemen János – Nagy József: Dante Alighieri, „Komédia” II. „Purgatórium” Kommentár
Hercz Mária (szerk.): Mester és tanítvány 8.
Kovács I. Gábor – Takács Árpád: Az „összeilleszkedés” változatai. Az akkulturációtól az asszimilációig – A dunamelléki és dunántúli zsidó származású református egyetemi tanárok életrajzi adattára és életútleírása – Magyarországi egyetemi tanárok életrajzi adattára 1848–1944. iv.
Rácz József (főszerk.) – Karsai Szilvia – Tóth Veronika (szerk.): Kvalitatív pszichológia kézikönyv
Homonnay Zoltán: Nukleáris kémia és környezetvédelem
Gábor Búr – István Pál – Ádám Stempler (ed.): Followed by the Affected Compassion of the Free World – The 1956 Revolution from Different Perspectives
Darida Veronika: Színházesztétika – Filozófusok színháza (egyetemi jegyzet)
Rácz Andrea: Teóriától a gyermekvédelem praxisáig: útkeresések egy szolgáltatásfókuszú gyermekvédelemért
Robin Edina – Malaczkov Szilvia – Kovalik-Deák Szilvia (szerk.): Így született a magyar fordítástudomány: Doktori kutatások 2003-2023
Ladányi Mária – Hrenek Éva (szerk.): Alkalmazott nyelvészeti kisszótár
Klaudy Kinga – Robin Edina – Seidl-Péch Olívia (szerk.): Bevezetés a fordítás és a tolmácsolás kutatásmódszertanába I. – Általános rész
Urbán Bálint (szerk.): María do Cebreiro: Medre o mar / Dagadjon a tenger
Alkalmazott Pszichológia 2022/4
Alkalmazott Pszichológia 2022/3
Alkalmazott Pszichológia 2022/2
Seresi Márta: Távtolmácsolás és távoktatás a tolmácsképzésben
Tátrai Szilárd – Tolcsvai Nagy Gábor (szerk.): A magyar mondat és kontextuális környezete
Gyula Tankó – Attila M. Wind: DEAL 2022 – Challenges and Opportunities in Contemporary English Applied Linguistics
Kenyeres János – Gintli Tibor (szerk.): Contemporary and Recent Hungarian Fiction: Reception and Cross-Cultural Interpretations
Robin Edina – Sereg Judit (szerk.): Audiovizuális fordítástudomány – fordításban
Bóna Judit – Murányi Sarolta (szerk.): A nyelvfejlődés folyamata kora gyermekkortól kamaszkorig
Barthel Betty (szerk.): Az értelmileg akadályozott felnőttek gyógypedagógiai kísérése: múlt, jelen, jövő – Konferenciakötet Dr. Hatos Gyula 85. születésnapja tiszteletére
Kocsis Ágnes: Informatikai eszközök a nyelvészeti kutatásban – Segédanyag az informatikai eszközök használatához kognitív nyelvészeknek
Deme Andrea – Kuna Ágnes (szerk.): Tanulmányok a nyelvészet alkalmazásainak területéről – Beszéd-Kutatás-Alkalmazás
Bónus Tibor – Molnár Gábor Tamás (szerk.): Prózára hangolva. A 20-21. századi elbeszélő próza a magyar és a világirodalomban
Péter Bodor – Károly Bozsonyi – Aris Tsantiropoulos (ed.): In honorem Nikosz Fokasz
Heller Kata – Steiner Ildikó (szerk.): Az alkalmazott nyelvészet esernyője alatt – Hallgatói tanulmányok
Alkalmazott Pszichológia 2022/1
Dávid Falvay: Vernacular Hagiography and Meditation Literature in Late Medieval Italy – Studi di italianistica all’ELTE – Italian Studies at ELTE sorozat
Soós István: Az egészségközpontú fizikai aktivitás és az ülő („sedens”) életvitel – Kutatási megközelítések, motivációs elméletek, nevelési aspektusok
Fazekas Marianna (szerk.): Általános közigazgatási rendtartási és közigazgatási perrendtartási jogeset- és példatár negyedik, átdolgozott kiadás
Ballagó Júlia – Havasi Zsuzsanna – Roskó Mira Rózsa (szerk.): Diskurzus, jelentés, rendszer. Tanulmányok a 16. Félúton konferenciáról
Chronowski Nóra – Szentgáli-Tóth Boldizsár – Szilágyi Emese (szerk.): Demokrácia-dilemmák – Alkotmányjogi elemzések a demokrácia-elv értelmezéséről az Európai Unióban és Magyarországon
kötő–jelek 2022 – Válogatás az ELTE TáTK Szociológiai Doktori Iskola műhelytanulmányaiból
Miklós Laura – Balázs-Piri Péter (szerk.): LAZARILLO – Fiatal Hispanisták Tanulmányai 9. – Bonsai Tanulmányok
Test-symposium tanulmánykötet – Válogatás a 2021-es Test-symposium konferencia-előadásaiból
Alkalmazott Pszichológia 2021/4
Alkalmazott Pszichológia 2021/3
Alkalmazott Pszichológia 2021/2
Markó Alexandra (szerk.): Tanulmányok a beszédtudomány alkalmazásainak köréből
Alkalmazott Pszichológia 2021/1
Alkalmazott Pszichológia 2020/4.
Alkalmazott Pszichológia 2020/3.
Alkalmazott Pszichológia 2020/2.
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2019. XII. évfolyam 2. szám)
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2019. XII. évfolyam 1. szám)
Joghistória XXIV. évfolyam 1. szám
Alkalmazott pszichológia 2019/4.
Alkalmazott pszichológia 2019/3.
Bóna Judit – Horváth Viktória (szerk.): Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után
Alkalmazott pszichológia 2019/2.
Alkalmazott pszichológia 2019/1.
Nyom-követés 4.
Joghistória XXIII. évfolyam 4. szám
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2018. XI. évfolyam 2. szám)
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2018. XI. évfolyam 1. szám)
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2017. X. évfolyam 2. szám)
Joghistória XXIII. évfolyam 2. szám
Joghistória XXIII. évfolyam 1. szám
Alkalmazott pszichológia 2018/4.
Auszmann Anita: Magyar gyermekek magánhangzóinak akusztikai-fonetikai jellemzői
Kohári Anna: Időzítési mintázatok a magyar beszédben
Alkalmazott pszichológia 2018/3.
Alkalmazott pszichológia 2018/2.
Alkalmazott pszichológia 2018/1.
Fogyatékosság és Társadalom. Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education. 2018 – Special Issue
Joghistória XXII. évfolyam 4. szám
Joghistória XXII. évfolyam 3. szám
Kiss Szemán Róbert: „Támaszkodva, támasz nélkül…” A katolikus irodalom közép-európai alakváltozatai
Joghistória XXII. évfolyam 2. szám
Tar Éva: Fonológiai fejlődés, variabilitás, beszédhanghibák
Alkalmazott pszichológia 2017/4.
Alkalmazott pszichológia 2017/3.
Alkalmazott Pszichológia 2017/2.
Alkalmazott Pszichológia 2017/1.
Joghistória XXII. évfolyam 1. szám
Alkalmazott Pszichológia 2016/4.
Fekete Balázs: Írásmódszertan joghallgatóknak (Oktatásmódszertani füzetek V.)
Tóth Fruzsina: A jogklinika képzés módszertana (Oktatásmódszertani füzetek IV.)
Tőkey Balázs: A tantermi előadások a jogászképzésben (Oktatásmódszertani füzetek III.)
Kiss Valéria: Interaktív szemináriumok a jogászképzésben (Oktatásmódszertani füzetek II.)
Fleck Zoltán: A jogászképzés szintleíró jellemzői (Oktatásmódszertani füzetek I.)
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2017. X. évfolyam 1. szám)
Beke András: Gépi beszélõdetektálás magyar nyelvû spontán társalgásokban
Gyógypedagógiai Szemle 2016/4
Gyógypedagógiai Szemle 2016/3
Gyógypedagógiai Szemle 2016/2
Gyógypedagógiai Szemle 2016/1
Joghistória XXI. évfolyam 4. szám
Fogyatékosság és társadalom 2009/1.
Joghistória XXI. évfolyam 3. szám
Deme Andrea: Magánhangzók ejtése és észlelése a szopránéneklésben
Új kutatások a neveléstudományokban 2015
Alkalmazott Pszichológia 2016/3.
Joghistória XXI. évfolyam 2. szám
Joghistória XXI. évfolyam 1. szám
Alkalmazott Pszichológia 2016/2.
ELPIS Filozófiai Folyóirat (2015. IX. évfolyam 1. szám)
Alkalmazott Pszichológia 2016/1.
Oktatás-Informatika 2015
La Séptima Morada
Reflektív elméletek, reflektív gyakorlatok
Whack fol the dah
Tér, Tervezés, Jövő (szöveggyűjtemény)
Ritka Művészet – Rare Device
Határvidékek: Köztes világok, köztes kategóriák (Lazarillo 6)
Kitekintések és bepillantások: alkotói eljárások és olvasói szerepek a latin-amerikai irodalomban (Lazarillo 5)
Tükrök és prizmák: Hagyomány és újítás a modern spanyol nyelvű kisprózában (Lazarillo 4)
A szőnyeg visszája – A spanyol nyelvű irodalmak és a fordítás (Lazarillo 3)
Három évforduló – három generáció? (Lazarillo 2)
Határok a spanyol nyelvű irodalmakban (Lazarillo 1)
Joghistória XX. évfolyam 4. szám
Filozófus a műteremben – Tanulmányok Radnóti Sándor 70. születésnapjára
The Modern Translator and Interpreter
ELPIS (2014/2)
Joghistória XX. évfolyam 3. szám
Alkalmazott Pszichológia 2015/4
Interaktív oktatásinformatika
Járó Katalin: Osztálytükör
100 év után – Emlékkonferencia a keleti népek ókori története tanszék alapításának 100. évfordulóján
Ad geographiam historico-iuridicam ope iuris Romani colendam. Studia in honorem Gábor Hamza
Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből
Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből
Gyógypedagógiai Szemle 2015/4
Magyar jogtudósok V. (ajánló)
Bevezetés a tolmácsolás pszichológiájába
Alkalmazott Pszichológia 2015/3
Joghistória XX. évfolyam 2. szám
A tanárképzés megújítása
Tanár leszek
Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning
Tanulási stílus, tanulási készségek
Teljesítménymotiváció iskolai környeztben
Serdülőkor: Normatív krízis vagy deviancia?
AEGYPTIACA ET ASSYRIACA
STUDIA CLASSICA
Joghistória XX. évfolyam 1. szám
O Brasil em contexto europeu e húngaro / Brazília európai és magyar kontextusban
Gyógypedagógiai Szemle 2015/3
A felelet kérdései között – Fogyatékosságtudomány Magyarországon
Alkalmazott Pszichológia 2015/2
Kajtár Gábor: A nem állami szereplők elleni önvédelem a nemzetközi jogban
Digitális Nemzedék Konferencia 2015
Gyógypedagógiai Szemle 2015/2
Magyar jogtudósok IV. (ajánló)
Szeretet és gyűlölet, undor és gőg – Érzelemfilozófia a realista fenomenológiában
VII. Oktatás-Informatikai Konferencia (tanulmánykötet)
Alkalmazott Pszichológia 2015/1
A pedagógus kompetenciái az online tanulási környezetben zajló tanulási-tanítási folyamat során
Shakespeare-olvasatok a strukturalizmus után II.
Joghistória XIX. évfolyam 4. szám
Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban
Gyógypedagógiai Szemle 2015/1
Joghistória XIX. évfolyam 3. szám
A szeretet/szerelem filozófiája
Szenvedély, szerelem, narrációk
Alkalmazott Pszichológia 2014/4
ELPIS (2014/1)
Alkalmazott Pszichológia 2014/3
Trauma, gender, irodalom
Stunned into Uncertainty: Essays on Julian Barnes’s Fiction
Gyógypedagógiai Szemle 2014/4
HUSSE 11: Proceedings of the 11th Conference of the Hungarian Society for the Study of English
Neveléstudományi kutatások közben
A spontán beszéd sajátosságai gyermekkorban
Oktatás–Informatika 2014/2
Hezitációs jelenségek a magyar beszédben
A spontán beszéd sajátosságai az időskorban
Entstehung und Entwicklung der modernen Privatrechtsordnungen und die römischrechtliche Tradition
Gyógypedagógiai Szemle 2014/3
Kortársunk, Husserl
Alkalmazott Pszichológia 2014/2
Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára II.
Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára. Kutatási eredmények
Joghistória XVIII. évfolyam 4. szám
Joghistória XVIII. évfolyam 3. szám
Joghistória XVIII. évfolyam 2. szám
Joghistória XVIII. évfolyam 1. szám
Joghistória XVII. évfolyam 4. szám
Nevelés – Oktatás – Iskolapedagógia 2014 (konferenciakötet)
Gyógypedagógiai Szemle 2014/2
Oktatás–Informatika 2014/1
Training Programme and Organisation in the Bologna Process of Hungarian Higher Education: The BaBe Project
Az iskolakép változatai és változásai
A bölcsődei művészeti nevelés előzményei és jelen gyakorlata
Diszkrimináció emancipáció – asszimiláció diszkrimináció
Alkalmazott Pszichológia 2014/1
A büntető hatalom korlátainak megtartása: a büntetés mint végső eszköz
State of Play in Teacher Education in Hungary after the Bologna Reforms
Az európai egyetemek története (1230–1700)
Digitális Pedagógus Konferencia (2013)
Digitális Pedagógus Konferencia (tanulmánykötet, 2012)
Digitális Nemzedék Konferencia (2013)
Digitális Nemzedék Konferencia (tanulmánykötet, 2012)
Digitális állampolgárság (konferencia, 2013)
Emberek őrzője II.
Emberek őrzője I.
Digitális pedagógus konferencia (konferenciakötet)
Digitális nemzedék konferencia (konferenciakötet)
Shakespeare-olvasatok a strukturalizmus után I.
Az irreguláris zönge funkciói a magyar beszédben
Gyógypedagógiai Szemle 2014/1
VI. Oktatás-Informatikai Konferencia (tanulmánykötet)
Tamás Dezső: The Assyrian Army – 2. Cavalry and Chariotry
Tamás Dezső: The Assyrian Army – 1. Infantry
„Zsidó” identitásképek a huszadik századi magyar irodalomban (AJÁNLÓ)
A neveléstörténet változó arcai
Narrative construction of identity in female writing
Alkalmazott Pszichológia 2013/4
Alkalmazott Pszichológia 2013/3
Alkalmazott Pszichológia 2013/2
Alkalmazott Pszichológia 2013/1
Gyógypedagógiai Szemle 2013/4
ELPIS (2013/1)
Vallásos mozgalmak nézetei a családi életről és az oktatásról
A Shakespeare-kritika kezdetei
A világhálóba keveredett ember (AJÁNLÓ)
Taníts minket úgy számlálni napjainkat
Rendszerváltások kortársa és kutatója
A pszichológia mint társadalomtudomány
Jogtörténeti Parerga
Szervezet és pszichológia 2.
Pedagogikum (Európai léptékkel)
Új kutatások a neveléstudományokban 2012
Gyógypedagógiai Szemle 2013/3
Felsőoktatási Műhely 2012/1
Felsőoktatási Műhely 2012/2
Felsőoktatási Műhely 2011/4
Alkalmazott Pszichológia 2012/4
Alkalmazott Pszichológia 2012/3
Alkalmazott Pszichológia 2012/2
Alkalmazott Pszichológia 2012/1
Első Század XI. évf. 4. szám 2012. tél
Gyógypedagógiai Szemle 2013/2
Reneszánsz filozófia
„A margók előadója voltam” Emlékkötet Munkácsy Gyula tiszteletére.
Eco visszhang. Kelemen János tanulmányai Umberto Ecoról.
Új kutatások a neveléstudományokban 2011
Oktatás–Informatika 2011/3-4
Oktatás–Informatika 2011/1-2
Oktatás–Informatika 2010/1-2
Oktatás–Informatika 2009/2
Oktatás–Informatika 2009/1
Alkalmazott Pszichológia 2011/4
Alkalmazott Pszichológia 2011/3
Alkalmazott Pszichológia 2011/2
Alkalmazott Pszichológia 2011/1
125 éves a budapesti angol szak
Hazai vállalkozók a hőskorban
Tudomány és ideológia között
Indokolt lakásszükséglet
Étapes de l’urbanisation au coeur de l’oppidum de Bibracte
Oirad and Kalmyk Linguistic Essays
Az alávetettség struktúrái a holland prózában
La joie des cours
Politikai elit és politikai kultúra a 18. század végi Magyarországon
Az operett metamorfózisai (1945–1956)
Cognition and Culture
Os Descobrimentos Portugueses e a Mitteleuropa
Párhuzamos fordítórajzok
La morte vivante dans le récit francais et occitan du Moyen Age
Doktoranduszok a nyelvtudomány útjain
A ló a középkori arab irodalomban
Gyógypedagógiai Szemle 2013/1
Joghistória XVII. évfolyam 3. szám
ELPIS (2012/2)
ELPIS (2012/1)
Gyógypedagógiai Szemle 2012/4
A BTK könyvtárai
Első Század. XI. évf. 2. szám 2012. nyár
Joghistória XVII. évfolyam 2. szám
Gyógypedagógiai Szemle 2012/3
Joghistória XVII. évfolyam 1. szám
Gyógypedagógiai Szemle 2012/2
Joghistória XVI. évfolyam 4. szám
Gyógypedagógiai Szemle 2012/1
Joghistória XVI. évfolyam 3. szám
ELPIS (2011/2)
ELPIS (2011/1)
Joghistória XVI. évfolyam 2. szám
Gyógypedagógiai Szemle 2011/3-4
Joghistória XVI. évfolyam 1. szám
Gyógypedagógiai Szemle 2011/2
Gyógypedagógiai Szemle 2011/1
Világosság 2010/4
Gyógypedagógiai Szemle 2010/4
Világosság 2010/3
ELPIS (2010/2)
ELPIS (2010/1)
Gyógypedagógiai Szemle 2010/3
Gyógypedagógiai Szemle 2010/2
Új kutatások a neveléstudományokban 2010
Világosság 2010/2
Gyógypedagógiai Szemle 2010/1
Világosság 2010/1
Gyógypedagógiai Szemle 2009/5
ELPIS (2009/2)
ELPIS (2009/1)
Gyógypedagógiai Szemle 2009/4
Gyógypedagógiai Szemle 2009/2-3
Gyógypedagógiai Szemle 2009/1
Gyógypedagógiai Szemle 2008/4
ELPIS (2008/1)
Gyógypedagógiai Szemle 2008/3
Gyógypedagógiai Szemle 2008/2
Gyógypedagógiai Szemle 2008/1
Gyógypedagógiai Szemle 2007/4
ELPIS (2007/2)
ELPIS (2007/1)
Gyógypedagógiai Szemle 2007/3
Gyógypedagógiai Szemle 2007/2
Gyógypedagógiai Szemle 2007/1
Gyógypedagógiai Szemle 2005/4
Gyógypedagógiai Szemle 2005/3
Gyógypedagógiai Szemle 2005/2
Gyógypedagógiai Szemle 2005/1
Gyógypedagógiai Szemle 2004/4
Gyógypedagógiai Szemle 2004/3
Gyógypedagógiai Szemle 2004/2
Gyógypedagógiai Szemle 2004/1