A tartalomból:

„10 évvel az első hazai e-learning-kézikönyv megjelenése után a pontos öndefiníció feladatával talán soha meg nem küzdő diszciplína fejlődéstörténete trendfordulóhoz érkezett. Az e-learning, az oktatásinformatika, illetve az ’e-tudományok’ évtizedes korszakának a zárása felé közeledünk.” – ezzel a felütéssel és egyben pozicionálással kezdődik a kötet. A vizionált trendforduló előtt azonban a szerzők betekintést nyújtanak azokba az oktatásinformatikai területekbe, amelyek közös vonása a tanulói aktivitás. Az interdiszciplinaritás jegyében a kötet fejezetei körüljárják a tanulói aktivitás kognitív, tanuláselméleti, oktatástervezési, tanulásszervezési és adaptív tevékenységbe ágyazott minőségét is. Az oktatásinformatika interaktív oldalról való megközelítése közelebb visz bennünket – tanulókat, pedagógusokat, informatikusokat, valamint a tudományterület kutatóit – ahhoz, hogy megértsük, a tevékenységközpontú oktatásszervezés elsősorban nem technológiai, hanem sokkal inkább módszertani feladat.


Letöltés

Tipp

Az ingyenes feliratkozás menüpontban pár kattintással beállíthatod, hogy az egyes kiadványokhoz, sorozatokhoz tartozó új megjelenésekkor e-mailen automatikusan értesítést kapj.

Interaktív oktatásinformatika

Hasonló kiadványok